nail academy

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      آموزش ریموو کاشت ناخن در خانه قسمت چهارم

      روش های دیگر ریمو کردن کاشت ناخن

      روش دیگری هم برای ریموو کردن کاشت ناخن وجود دارد. در این روش کاسه کوچکی را درون یک ظرف اب گرم قرار داده و درون آن آستون ۱۰۰ درصد میریزید. بعد از سوهان کشیدن روی ناخن ها با سوهان دستی، نوک انگشتان را درون کاسه آستون قرار می دهید به شکلی که ناخن ها کاملا در آستون غرق شوند. سپس ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر می کنید تا ناخن ها نرم شده و از عقب زن برای برداشتن مواد کاشت استفاده می کنید.

      اشکالات استفاده از این روش:

      • در این روش آستون زیادی مصرف می شود.
      • در عین حال نوک انگشتان به مدت طولان داخل آستون قرار می گیرد و همین امر باعث آسیب دیدن و خشک شدن پوست دست می گردد.
      • با توجه به گرم شدن آستون در این روش، بخار آستون به ریه و چشم ها آسیب می رساند.

      به همین دلیل استفاده از این روش توصیه نمی شود.

      مزایا و معایب ریموو کردن کاشت ناخن در خانه

      مزایا:

      • در این روش بدون آسیب رساندن به صدف ناخن مواد جدا می گردد.
      • این روش در منزل به راحتی قابل اجرا بوده و به وسایل حرفه ای کاشت ناخن نیازی ندارد.
      • در صورتی که کار کاشت توسط ناخن کار حرفه ای انجام شده باشد و ضخامت مواد در اندازه ای استاندارد باشد مدت زمان ریمو کردن کاشت در منزل حدودا طی یک ساعت انجام خواهد شد.

      معایب:

      • در صورت استفاده نکردن از وازلین در اطراف ناخن، ممکن است با خشکی پوست اطراف ناخن مواجه شوید.
      • در صورتی که ناخن طبیعی شما توسط ناخن کار نازک شده باشد، بعد از ریموو کردن کل مواد به این روش، ناخن به شدت دردناک می گردد.

      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش ریموو کاشت ناخن در خانه, ریموو کاشت ناخن در خانه,ابزار ریموو کاشت ناخن در خانه, مراحل ریموو کاشت ناخن در خانه,
      تاريخ : جمعه 31 مرداد 1399 ساعت: 14:01
      بازدید : 217

      آموزش ریموو کاشت ناخن در خانه قسمت سوم

      مراحل آموزش ریمو کردن کاشت ناخن در خانه

      مرحله اول ریمو کردن کاشت ناخن در خانه : سوهان کشی

      مرحله اول خراش دادن سطح ناخن هاست. فرقی نمی کند که ناخن های شما کاشت است و یا ژل، با سوهان دستی روی ناخن هایتان را به گونه ای سوهان بکشید که سطحشان کاملا مات و زبر گردد. با این کار شما اجازه می دهید آستون به لایه های زیرین نیز نفوذ پیدا کند و کار ریمو کردن کاشت ناخن هایتان زودتر انجام گیرد. پس از اینکه روی سطح ناخن ها را مات و زبر کردید نوبت به بلندی ناخن می رسد. بلندی ناخن را نیز با استفاده از سوهان دستی تا محل بلندی ناخن طبیعی خودتان با صبر و حوصله کوتاه کنید.

      مرحله دوم ریموو کردن کاشت ناخن در خانه : استفاده از آستون

      مرحله دوم  پس از خراش دادن سطح ناخن و کوتاه کردن قد ناخن با استفاده از سوهان دستی، استفاده از آستون است. دقت کنید که با توجه به اینکه قرار است ناخن های شما به مدت نسبتا طولانی در معرض آستون ۱۰۰ درصد قرار بگیرد بهتر است که پوست اطراف ناخن هایتان را با استفاده از وازلین چرب کنید و حواستان را جمع کنید که وازلین روی سطح ناخن هایتان ننشیند. حالا پنبه را به آستون آغشته کرده .

      این کار را برای تمامی ناخن هایتان انجام دهید و به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه فویل را باز نکنید

      مرحله سوم ریمو کردن کاشت ناخن در خانه : برداشتن مواد

      پس از گذشت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه فویل ها را به ترتیب باز کنید. ناخن ها را از داخل فویل درآورید. مواد کاشت و یا ژلیش، نرم شده و می توانید با استفاده از عقب زن آنها را از روی ناخنتان بتراشید. اگر در منزل عقب زن ندارید این کار را می توانید با استفاده از ناخن های دست خودتان نیز انجام دهید. تفاوت ناخن های کاشت شده و ژلیش در این مرحله است که مواد کاشت بعد از قرار گرفتن در معرض آستون خمیری می گردند و مواد ژل نیز حالت ترد پیدا می کنند. بنابراین به راحتی از روی ناخن حذف می گردند.

      مرحله چهارم ریموو کردن کاشت ناخن در خانه : صیقلی کردن ناخن

      پس از اینکه مجددا فویل را باز می کنید و کل مواد را به راحتی از روی ناخن جدا می کنید نوبت به مرحله صیقلی کردن ناخن می رسد. در این مرحله همانطور که مشاهده می کنید سطح ناخن کدر و زبر می باشد. با استفاده از بافر سطح ناخن را کمی صاف کنید. دقت کنید که قرار نیست زیاد از بافر استفاده کنید چرا که سطح ناخن را حساس و نازک می کند. در حقیقت هر چقدر کاشت شما اصولی تر انجام گرفته باشد در این مرحله سطح ناخن شما حساس و دردناک نبوده و با کمی استفاده از بافر، سطح ناخن صاف و عاری از هر زبری می شود.

      مرحله پنجم ریمو کردن کاشت ناخن در خانه : استفاده از روغن

      پس از اتمام این مراحل می توانید از روغن زیتون، نارگیل و یا بادام و یا هر روغن مشابه دیگری که در منزل دارید روی پوست اطراف ناخن خود بمالید تا پوست آن نرم گردد. همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید ما از روغن کوتیکول برای اینکار استفاده کردیم. این روغن در حقیقت نرم کننده متداول پوست اطراف ناخن می باشد و از ضخم شدن آنها جلوگیری می کند.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش ریموو کاشت ناخن در خانه, ریموو کاشت ناخن در خانه,ابزار ریموو کاشت ناخن در خانه, مراحل ریموو کاشت ناخن در خانه,
      تاريخ : جمعه 31 مرداد 1399 ساعت: 14:01
      بازدید : 271

      آموزش ریموو کاشت ناخن در خانه قسمت دوم

      وسایل مورد نیاز برای ریمو کردن کاشت ناخن در خانه

      برای ریمو کردن کاشت ناخن در منزل به یکسری وسایل اولیه و ساده نیاز دارید.

      1. سوهان دستی
      2. عقب زن (البته اگر نداشته باشید هم اشکالی ندارد)
      3. پنبه
      4. فویل آلومینیومی
      5. استون ۱۰۰ درصد (حتما از استون ۱۰۰ درصد استفاده کنید)
      6. بافر ناخن
      7. پولیش ناخن

      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش ریموو کاشت ناخن در خانه, ریموو کاشت ناخن در خانه,ابزار ریموو کاشت ناخن در خانه, مراحل ریموو کاشت ناخن در خانه,
      تاريخ : جمعه 31 مرداد 1399 ساعت: 14:01
      بازدید : 226

      آموزش ریموو کاشت ناخن در خانه قسمت اول

      برای ریمو کردن کاشت ناخن خیلی از افراد به آرایشگاه مراجعه می کنند و از یک ناخنکار کمک می گیرند اما خبر خوب اینکه شما می توانید به راحتی ریمو کردن کاشت ناخن در خانه را خودتان انجام دهید. هر چند کاشت ناخن و آموزش کاشت ناخن بسیار مد شده است و کاشت ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن های شما هستند اما بعد از چند هفته یا یک ماه، باید از روی ناخن ها برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند. حالا ما اینجاییم تا ساده ترین راه برای برداشتن یا ریمو کردن کاشت ناخن در خانه را به شما آموزش دهیم، پس به شما پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید و بهترین روش برای از بین بردن این ناخن های مصنوعی را بدون کمترین آسیب به بافت ناخن بیاموزید.

      ریمو کردن کاشت ناخن چیست؟

      همه ما ممکن است در شرایطی قرار بگیریم که مجبور باشیم ناخن های کاشت و یا ژلیش خود را ریمو کنیم. مثلا فرض کنید ناگهان مصاحبه کاری در یک اداره دولتی پیش آمده یا در سفر هستید و یا ناخن کارتان فعلا حضور ندارد یا حتی دچار عفونت ناخن شده اید و قصد دارید فورا ریمو کردن کاشت ناخن در خانه را شروع کرده و ناخن های خود را به حالت ساده در بیاورید و یا لاک ساده بزنید. ریموو کردن کاشت ناخن یعنی مواد گذاشته شده روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل انجام داده اید را از روی سطح ناخن بردارید یا به اصطلاح ریمو کنید. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا در کوتاهترین زمان و به راحتی کاشت ناخن های خود را در منزل ریموو کنید.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش ریموو کاشت ناخن در خانه, ریموو کاشت ناخن در خانه,ابزار ریموو کاشت ناخن در خانه, مراحل ریموو کاشت ناخن در خانه,
      تاريخ : جمعه 31 مرداد 1399 ساعت: 14:01
      بازدید : 272

      آموزش کاشت ناخن مادر قسمت سوم

      کاشت ناخن مادر بخشی از کاشت ناخن با پودر می باشد بنابراین مراحل آموزش آن ها نیز بسیار شبیه هم هستند.

      مرحله اول آموزش کاشت ناخن مادر : زیر سازی

      برای انجام یک کاشت با کیفیت یکی از مهمترین مراحل، مرحله زیر سازی می باشد. زیر سازی کاشت ناخن به ترتیب زیر انجام می شود.

      مانیکور خشک :

      مانیکور خشک یکی از مهمترین مراحل کاشت ناخن می باشد اگر این مرحله را به درستی آموزش ببینید و بتوانید انجام دهید در تمامی کاشت های ناخن (کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل ) می توانید زیر سازی صحیح و اصولی داشته باشید و کاشت با کیفیتی را ارائه دهید.

      خراش دادن سطح ناخن :

      همانطور که در عنوان این مرحله مشخص است قرار است سطح صدف ناخن خراش داده شود تا صفحه ناخن آماده مواد گذاری شود و چربی های سطحی از بین برود، و هدف نازک کردن ناخن نیست. این کار را می توانید با استفاده از سوهان دستی یا سر سوهان کاغذی نرم انجام دهید. دقت کنید که سوهان را روی ناخن فشار ندهید و فقط سطح ناخن را مات کنید. در صورت نازک شدن ناخن و آسیب به کراتین ناخن کیفیت کار نهایی شما پایین می آید.

      مرحله دوم آموزش کاشت ناخن مادر : تیپ گذاری

      در کاشت ناخن مادر برای بلند کردن قد ناخن مشتری از تیپ استفاده می شود. تیپ با ایجاد یک صفحه، بستر مناسبی برای مواد گذاری می سازد که شما می توانید با استفاده از آن قد ناخن مشتری را بلند کرده و یک کاشت با استحکام و زیبا داشته باشید.

      مراحل تیپ گذاری:

      ۱- چسباندن تیپ :

      برای تیپ گذاری باید قد ناخن مشتری کوتاه باشد ، لذا ناخن ها را کوتاه کنید. سایز مناسب تیپ برای هر ناخن را انتخاب کنید.

      تیپ انتخاب شده باید دقیقا سایز ناخن باشد اگر نتوانستید تیپی دقیقا مناسب ناخن را پیدا کنید می توانید تیپی که مقدار کمی بزرگتر است را انتخاب کنید و سپس لبه های کناری را با استفاده از سوهان دستی جمع کرده و سایز تیپ را مناسب ناخن کنید. برای اطمینان از اینکه ناخن مشتری دچار قارچ نمی شود می توانید قبل از چسباندن تیپ از ضد قارچ استفاده کنید.

      - کوتاه کردن قد تیپ :

      با استفاده از کاتر، قد تیپ را به دلخواه مشتری کوتاه کنید.

      نکته مهم در این مرحله این است که همیشه هنگام استفاده از کاتر قد ناخن را ۲-۱ میلیمتر بلندتر از آنچه که مشتری می خواهد در نظر بگیرید چون هنگام فرمدهی با سوهان دستی قد تیپ به همین میزان کوتاهتر می شود.

      ۳- فرمدهی :

      خیلی مهم است که فرم دلخوه مشتری در این مرحله ایجاد شود، زیرا بعد از مواد گذاری به خاطر ضخامت مواد این کار بسیار سخت می شود. با استفاده از سوهان دستی فرم دلخواه را ایجاد کنید اما دقت داشته باشید که برای ایجاد فرم های گلدانی، نوک تیز و گرد هر دو سمت به یک اندازه سوهان کشیده شود در غیر این صورت ناخن کج می شود.

      ۴- از بین بردن خط تیپ :

      به علت ضخامت کمی که تیپ دارد یک اختلاف سطح روی ناخن ایجاد می شود. برای از بین بردن این اختلاف سطح از سر سوهان کاغذی استفاده می کنیم و همزمان سطح تیپ را هم با استفاده از این سر سوهان خراش می دهیم.

      مرحله سوم آموزش کاشت ناخن مادر : مواد گذاری

      ضد قارچ :

      برای جلوگیری از قارچ ناخن این مرحله بسیار مهم است کل سطح صدف ناخن را به ضد قارچ آغشته کنید. این مرحله را برای هر دو دست انجام دهید.

      پرایمر :

      پرایمر ماده ای است که باعث ایجاد چسبندگی بین مواد و صدف ناخن می شود و مانند یک چسب عمل می کند. بهتر است از پرایمر های غیر اسیدی استفاده کنید زیرا پرایمر های اسیدی باعث ایجاد سوزش در پوست اطراف ناخن مشتری می شوند و ممکن است ایجاد آلرژی کنند. برخلاف ضد قارچ پرایمر را باید برای هر ناخن زد و بعد از مواد گذاری به سراغ ناخن بعدی رفت زیرا پرایمر بعد از مدت کوتاهی که در معرض هوا می باشد، خاصیت خود را از دست می دهد.

      موادگذاری :

      قلم را داخل لیکوئید قرار دهید و بعد لیکوئید اضافه را با لبه گوده بگیرید قلم را داخل پودر قرار دهید و سپس مواد را روی سر ناخن بگذارید، با لبه تخت قلم به آرامی به مواد ضربه بزنید که مواد کامل روی ناخن بنشیند و سپس مواد را روی سطح ناخن پخش کنید.

      مرحله چهارم آموزش کاشت ناخن مادر : سوهان کشی

      در این مرحله شما با استفاده از سوهان برقی، فرم نهایی ناخن را ایجاد می کنید.

      • با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه سر گرد، ناهمواری های سطح ناخن را از بین ببرید.
      • با استفاده از سر سوهان مانیکور دورگیر استوانه، دورگیری را طبق ویدئوی زیر انجام دهید.
      • با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه، فرم نهایی ناخن را ایجاد کرده و رد سر سوهان دورگیر را از بین ببرید.
      • با استفاده از سوهان دستی، فرم نهایی بغل و بالای ناخن را ایجاد کنید.

      مرحله پنجم آموزش کاشت ناخن مادر : از بین بردن ناهمواری های احتمالی

      در این مرحله با استفاده از سر سوهان کاغذی، ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید. شما با این سر سوهان رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه را نیز از بین می برید. اگر می خواهید از لاک ژل استفاده کنید بعد از این مرحله ناخن مشتری آماده ژلیش می باشد. اگر مشتری تمایلی به ژل ندارد می توانید با استفاده از بافر سطح ناخن را کاملا صاف کنید.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش کاشت ناخن مادر کاشت ناخن مادر ابزار کاشت ناخن مادر آموزش کاشت ناخن هزینه کاشت ناخن ,
      تاريخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت: 16:40
      بازدید : 229

      آموزش کاشت ناخن مادر قسمت دوم

      وسایل مورد نیاز در آموزش کاشت ناخن مادر

      وسایل مورد نیاز در آموزش کاشت ناخن مادر همانند کاشت ناخن با پودر می باشد.

      1. سوهان برقی
      2. عقب زن
      3. نیپر
      4. تیپ
      5. چسب ناخن
      6. کاتر
      7. سوهان دستی
      8. ضد قارچ
      9. پرایمر
      10. پودر کاشت ناخن
      11. لیکوئید نیم چرب
      12. سر سوهان مانیکور اشکی
      13. سر سوهان مانیکور استوانه دورگیر
      14. سر سوهان الماسه استوتنه سرگرد
      15. سر سوهان الماسه استوانه
      16. سر سوهان کاغذی
      17. قلم کاشت با پودر تخت سایز ۸
      18. گوده یا پمپ لیکوئید

      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش کاشت ناخن مادر کاشت ناخن مادر ابزار کاشت ناخن مادر آموزش کاشت ناخن هزینه کاشت ناخن ,
      تاريخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت: 16:39
      بازدید : 244

      آموزش کاشت ناخن مادر قسمت اول

      ابتدایی ترین چیزی که در آموزش کاشت ناخن باید یاد بگیرید، آموزش کاشت ناخن مادر است. در واقع با ۱ تیر ۳ نشون زده اید، چون با یادگیری کاشت ناخن مادر، هم آموزش کاشت ناخن با پودر و هم کاشت ناخن با ژل را یاد گرفته اید. آموزش کاشت ناخن مادر همانند آموزش کاشت ناخن با پودر می باشد که اگر به صورت حرفه ای و کامل انجام شود به عنوان کاشت ابتدایی محسوب می شود و می توان با آن همه نوع کاشتی را انجام داد. در این آموزش هر آنچیز که شما برای آموزش کاشت ناخن مادر نیاز دارید بیان شده است، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم چند دقیقه ای وقت گذاشته و این مقاله را مطالعه فرمایید.

      کاشت ناخن مادر چیست؟

      کاشت ناخن مادر پایه تمام کاشت های ناخن محسوب می شود و به همین دلیل است که به این اسم شناخته می شود. اگر شما به عنوان یک ناخنکار بتوانید کاشت ناخن مادر را صحیح و اصولی انجام دهید برای سایر کاشت ها به مشکل بر نمی خورید. در کاشت مادر رنگ کاشت کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد و شما می توانید از هر رنگ پودری استفاده کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش کاشت ناخن مادر کاشت ناخن مادر ابزار کاشت ناخن مادر آموزش کاشت ناخن هزینه کاشت ناخن ,
      تاريخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت: 16:38
      بازدید : 230

      آموزش کاشت ناخن هلویی قسمت پنجم

      موارد کاربرد کاشت ناخن هلویی

      از محو شدن پودر کاشت ناخن سفید و هلویی در یکدیگر در کاشت های بیبی بومر و از ترکیب این دو پودر در کاشت فرنچ ثابت استفاده می شود. به عنوان مثال در کاشت فرنچ ثابت در مراحل اولیه از کاترهای فرنچ و در مراحل پیشرفته تر می توان با قلم شکل را ایجاد کرده و فرنچی زیبا ساخت. یا برای کاشت های بیبی بومر با استفاده از فید کردن مواد با پودر سفید و هلویی در یکدیگر می توان ناخنی زیبا برای مشتری طراحی کرد که البته کاربرد آن در ناخن های بلند زیبایی بیشتری نسب به ناخن های کوتاه خواهد داشت. در این کاشت شما می توانید با بهره گیری از فرمر و یا حتی روی خود ناخن طبیعی موادگذاری را انجام دهید.

      برای داشتن یک کاشت هلویی زیبا می توان از پودر کاشت هلویی شاین دار استفاده کرد. این پودرها حاوی دانه های ریز اکلیل و یا کروم می باشند و در صورت استفاده از این نوع پودر حتی دیگر نیازی به لاک نمی باشد و زیبایی ناخن صرفا با زدن یک لایه تاپ شاین کاملا نمایان می شود و تا حد قابل توجهی به صرفه جویی در وقت مشتری و ناخن کار کمک می کند. پودرهای هلویی شاین دار هم برای ناخن های کوتاه و هم برای ناخن های بلند کاربرد داشته و در عین حال در کاشت های بیبی بومر و فرنچ ثابت نیز زیبایی خاصی را دارد.

      قیمت کاشت ناخن هلویی

      هزینه و قیمت کاشت ناخن هلویی با توجه به مکانی که شما این کار را انجام می دهید و فردی که این عمل را برای شما انجام می دهد، متفاوت است. اما رنج قیمتی کاشت ناخن هلویی بین ۱۲۰ هزار تومان تا ۱۸۰ هزار تومان می باشد.

      مزایا و معایب کاشت ناخن هلویی

      مزایای کاشت ناخن هلویی

      در کاشت ناخن هلویی نیازی به لاک زدن ناخن نیست و اگر صدف ناخنتان کوتاه است آنرا با پودر هلویی می پوشانید. اگر ناخن های مصنوعی داشته باشید و یا ناخن هایتان دو رنگ باشد، به راحتی پوشانده و صاف می شوند.

      معایب کاشت ناخن هلویی

      یکی از معایبی که در آموزش کاشت ناخن هلویی باید درنظر بگیرید این است که به علت کاور شدن و دیده نشدن مواد کاشت، در صورتی که به هر علتی زیر کاشت قارچ ناخن بوجود آمده باشد، تشخیص داده نمی شود و زمانی قارچ بوجود آمده تشخیص داده می شود که از دور ناخن نمایان شده باشد و همین امر موجب می شود که درمان قارچ سخت تر بوده و دوره نقاهت طولانی تری داشته باشد.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش کاشت ناخن هلویی , کاشت ناخن هلویی ,هزینه کاشت ناخن هلویی , ابزار کاشت ناخن هلویی,مزایا کاشت ناخن هلویی,
      تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت: 22:59
      بازدید : 214

      آموزش کاشت ناخن هلویی قسمت چهارم

      ۵ مرحله آموزش کاشت ناخن هلویی

      همانند دیگر کاشت های با پودر، کاشت ناخن با پودر هلویی نیز دارای ۵ مرحله می باشد:

      • زیرسازی
      • تیپ گذاری
      • موادگذاری
      • سوهان کشی
      • از بین بردن ناهمواری های احتمالی

      مرحله اول آموزش کاشت ناخن هلویی : زیرسازی

      همانند تمامی کاشت های دیگر اولین مرحله، مانیکور خشک می باشد. برای این کار ابتدا با استفاده از عقب زن کوتیکول ها را عقب میزنید. سپس با استفاده سر سوهان مانیکور مناسب، دورگیری را انجام می دهید و به این ترتیب کل کوتیکول ها از روی صدف ناخن برداشته می شود. پس از آن نوبت به خراش دادن سطح ناخن می رسد. دقت داشته باشید که منظور از خراش دادن سطح ناخن ایجاد یک سری خط روی ناخن و از بین بردن چربی روی صدف ناخن می باشد. بنابراین اصلا قصد آسیب رساندن به کراتین ناخن را ندارید به همین دلیل از سوهان کاغذی نرم استفاده می کنید. هیچ فشاری روی ناخن وارد نمی کنید و فقط سعی می کنید سطح ناخن را مات کنید. توجه کنید که تراشیدن بیش از حد ناخن مهمترین عامل آسیب رسیدن به کراتین ناخن می باشد و نتیجه آن کاشتی بی کیفیت و مشتری ای ناراضی خواهد بود.

      مرحله دوم آموزش کاشت ناخن هلویی : تیپ گذاری

      در تیپ گذاری قد ناخن طبیعی بایستی کاملا کوتاه باشد. پس اگر ناخن مشتری بلند می باشد حتما آن را با ناخن گیر و یا سوهان دستی کوتاه کرده و در صورت مشاهده ناهمواری در لبه های ناخن، آن را بایستی با سوهان دستی مرتب کنید. معمولا قبل از تیپ گذاری از ضد قارچ استفاده کنید که برای اینکار صدف ناخن را کاملا آغشته به ضدقارچ کرده و می توان اینکار را همزمان برای تمامی ناخن ها انجام داد. حال نوبت به تیپ گذاری می رسد.

      مرحله بعدی در تیپ گذاری کوتاه کردن قد ناخن طبق نظر مشتری می باشد.

      به این منظور با استفاده از کاتر مخصوص تیپ را کوتاه کرده و بعد از آن در مرحله بعدی فرم دلخواه مشتری را به ناخن می دهید. دقت داشته باشید که در این مرحله بایستی اصول صحیح سوهان کشی فرم دهی را رعایت کنید. مهمترین اصلی که در فرم دهی بایستی رعایت گردد ایجاد فرمی قرینه در ناخن می باشد.

      مرحله سوم آموزش کاشت ناخن هلویی : موادگذاری

      برای کاشت ناخن هلویی نوبت به موادگذاری می رسد. قبل از موادگذاری مجددا از ضد قارچ استفاده می کنید.

      حال نوبت به استفاده از پرایمر می رسد. علی رغم اینکه استفاده از پرایمر مرحله بسیار مهمی در کاشت ناخن است برخی از ناخن کارها این مرحله را فراموش می کنند و همین امر موجب می شود که کاشت، خیلی زود هوا گرفته و یا حتی به صورت کامل از روی ناخن جدا شود.

      نحوه صحیح موادگذاری با قلم وان بال اینگونه است:

      قلم وان بال را آغشته به لیکویید کنید و لیکویید اضافی را با لبه گوده یا پمپ لیکویید بگیرید و پس از آن قلم را داخل پودر هلویی قرار دهید و به این ترتیب یک توپ از مواد هلویی برمی دارید. مواد را نزدیک به ریشه ناخن قرار داده و با ضربه های آرام مواد را به سمت ریشه و نزدیک به آن هل می دهید. حال مواد را روی ناخن می خوابانید و خیلی آرام به حالت نوازش مواد را به سمت بالا کشیده و آن را فید می کنید. بسته به سطح صدف ناخن ممکن است یک توپ از مواد کاشت ناخن هلویی کافی و یا کم باشد که در این صورت دوباره مواد را اضافه کرده و به همان ترتیب بالا ادامه می دهید.

      انواع لیکوییدها را می توان در سه دسته معرفی کرد:

      لیکویید خشک: این لیکویید خیلی سریع خشک شده و فرصت کافی برای بازی با مواد را به شما نمی دهد.

      لیکویید نیم چرب: این لیکویید به اندازه کافی اجازه بازی و فرم دهی مواد را به شما داده و در عین حال هم سریع خشک نمی شود.

      لیکویید چرب: این لیکویید بسیار دیر خشک می شود و بنابراین شما فرصت زیادی برای فرم دهی مواد را خواهید داشت ولی در عین حال هم مرحله بعد که سوهان کشی است را به تعویق می اندازد.

      هر کدام از انواع لیکویید که در بالا معرفی شد کاربردهای خود را داراست اما توصیه ما برای کاشت های ساده و روزمره که نزدیک به ۹۰ درصد از کاشت ها را تشکیل می دهد استفاده از لیکویید نیم چرب است.

      مرحله چهارم آموزش کاشت ناخن هلویی : سوهان کشی

      مرحله بعد از موادگذاری مرحله سوهان کشی است.

      اولین قدم از مرحله سوهان کشی از بین بردن ناهمواری های سطح ناخن با استفاده از سرسوهان الماسه مخروطی یا استوانه سرگرد می باشد. البته می توان گفت هر چقدر شما موادگذاری را صحیح، درست و صاف انجام داده باشید این مرحله کوتاه تر و یا حتی حذف می گردد.

      مرحله پنجم آموزش کاشت ناخن هلویی : از بین بردن ناهمواری های احتمالی

      در مرحله آخر نیز با سرسوهان کاغذی رد سرسوهان الماسه و سوهان دستی را از میان می برید. اگر ناهمواری کوچکی روی سطح ناخن باقی مانده باشد با این سرسوهان برطرف خواهد شد.

       


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش کاشت ناخن هلویی , کاشت ناخن هلویی ,هزینه کاشت ناخن هلویی , ابزار کاشت ناخن هلویی,مزایا کاشت ناخن هلویی,
      تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت: 22:59
      بازدید : 220

      آموزش کاشت ناخن هلویی قسمت سوم

      ابزارهای لازم در آموزش کاشت ناخن هلویی

      در آموزش کاشت ناخن هلویی، همان ابزارهایی لازم است که در آموزش کاشت ناخن پودری نیاز بود.

      • پودر کاشت هلویی
      • لیکویید
      • گوده یا پمپ لیکویید
      • عقب زن
      • نیپر
      • تیپ
      • چسب ناخن
      • کاتر برای تیپ
      • سوهان دستی
      • سوهان برقی
      • سر سوهان مانیکور
      • سر سوهان الماسه استوانه سر گرد
      • سر سوهان الماسه استوانه
      • سر سوهان مانیکور استوانه دورگیر
      • سر سوهان کاغذی نرم
      • ضد قارچ
      • پرایمر
      • تاپ شاین
      • دستگاه uv
      • روغن کوتیکول
      • قلم وان بال

      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش کاشت ناخن هلویی , کاشت ناخن هلویی ,هزینه کاشت ناخن هلویی , ابزار کاشت ناخن هلویی,مزایا کاشت ناخن هلویی,
      تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت: 22:57
      بازدید : 197

      آموزش کاشت ناخن هلویی قسمت دوم

      انواع کاشت ناخن هلویی

      1. کاشت ناخن با پودر هلویی
      2. کاشت ناخن با پودر معمولی

      در آموزش کاشت ناخن هلویی باید بدانید که این نوع کاشت نیز مانند همه‌ کاشت‌ های ناخن، دارای طراحی‌ های مختلفی است که عبارتند از:

      • کاشت ناخن هلویی کوتاه
      • کاشت ناخن هلویی شاین
      • کاشت ناخن هلویی ساده
      • کاشت ناخن هلویی فرنچ
      • کاشت ناخن هلویی اکلیلی

      تفاوت کاشت ناخن پودری هلویی با کاشت ناخن معمولی

      • از نظر کیفیت و دوام بسته به مارک و کیفیت پودر فرقی ندارند.
      • فرق اصلی در رنگ و ظاهر است. در روش هلویی از پودر هلویی رنگ برای کاشت استفاده می‌ شود.
      • خوبی پودر هلویی به این است که کسانی که صدف ناخنشان کوتاه است صدف ناخن را با پودر هلویی می‌ پوشانند تا ناخن زیبایی بیشتری داشته باشد.
      • کاشت ناخن هلویی هم در کاشت ناخن گریم و هم به تنهایی قابل استفاده است.
      • میزان رشد ناخن، خصوصا در کاشت ناخن‌ های اولیه با تیپ، دو رنگ شدن ناخن و تیپ زیر پودر هلویی پوشیده می‌شود. بدین صورت احتیاج چندانی به لاک زدن ناخن‌های مصنوعی نخواهید داشت.

      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش کاشت ناخن هلویی , کاشت ناخن هلویی ,هزینه کاشت ناخن هلویی , ابزار کاشت ناخن هلویی,مزایا کاشت ناخن هلویی,
      تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت: 22:57
      بازدید : 226

      آموزش کاشت ناخن هلویی قسمت اول

      در این مقاله قصد داریم تا هر آنچیز که شما در آموزش کاشت ناخن هلویی نیاز دارید را به شما آموزش دهیم. لازم به ذکر است که مرتب و زیبا بودن ناخن‌ها نقش بسیار مهمی در افزایش اعتماد به نفس بانوان خواهد داشت و این امر با کاشت ناخن امکان پذیر است. امروزه روش‌های مختلفی در آموزش کاشت ناخن وجود دارد که یکی از این روش‌ها کاشت ناخن هلویی است و یکی از پر طرفدارترین روش‌ها برای کاشت ناخن در صنعت آرایش می باشد.

      معرفی کاشت ناخن هلویی

      کاشت ناخن هلویی به خاطر دارا بودن رنگ طبیعی، بدون شک یکی از بهترین گزینه برای کاشت های کوتاه و طبیعی بوده و به همین دلیل بسیار مورد استقبال مشتریان و ناخن کاران می باشد.در حقیقت کاشت ناخن هلویی دقیقا برای مشتریانی با سلیقه مینیمال طراحی شده که می خواهند ناخن های مرتب و تمیزی داشته باشند و یا صدف ناخن خود را اصلاح کنند و در عین حال علاقه ای به کاشت های بلند ندارند و آنها را غیر طبیعی می دانند.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش کاشت ناخن هلویی , کاشت ناخن هلویی ,هزینه کاشت ناخن هلویی , ابزار کاشت ناخن هلویی,مزایا کاشت ناخن هلویی,
      تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت: 22:56
      بازدید : 245

      آموزش کاشت ناخن با ژل قسمت پنجم

      قیمت کاشت ناخن با ژل

      هزینه و قیمت کاشت ناخن با ژل با توجه به تکنیکی که انجام می گیرد، تکنسینی که این کار را انجام می دهد و مکانی که شما این کار را انجام می دهید، متفاوت است. اما رنج قیمتی کاشت با ژل بین ۲۵۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان می باشد و هزینه لمینیت ناخن از ۸۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان می باشد. یکی از نکات قابل توجه این است که اگر کاشت با با فیبر و یا سیلک انجام گیرد به مراتب هزینه بیشتری نسبت به کاشت با فرمر و تیپ دارد.

      مزایا و معایب کاشت ناخن با ژل

      در فراگیری آموزش کاشت ناخن با ژل باید از مزایا و معایب آن نیز آگاه باشید .

      مزایای کاشت ناخن با ژل

      • همانطور که ذکر شد مواد مورد استفاده در این روش برخلاف کاشت ناخن پودری معمولا بدون بو هستند.
      • مواد کاشت ناخن ژل معمولا غیر سمی هستند.
      • ناخن کاشته شده با روش ژلی معمولا ظریف‌‌ تر و طبیعی‌ تر از ناخن کاشته شده به روش پودری است و به همین دلیل ظاهر طبیعی‌ تر و واقعی‌ تری را بر روی ناخن ایجاد می‌ کند.
      • این روش معمولا سریع تر انجام شده و روش کار با آن نسبت به کاشت ناخن پودری راحت‌ تر و ساده‌ تر است.
      • کاشت ناخن با ژل ماندگاری بیشتری داشته و معمولا به ترمیم کمتری نیاز دارند.
      • از این روش می‌ توان به عنوان کاور ناخن نیز استفاده کرد.

      معایب کاشت ناخن با ژل

      • کاشت ناخن ژل معمولا گران‌ تر از سایر روش‌های کاشت است.
      • معمولا سالن‌ های کمی این روش از کاشت ناخن را به مشتریان ارائه می‌ دهند. به طور کلی می‌ توان گفت ۷۰ تا ۸۰ درصد سالن‌ های مخصوص ناخن از روش پودری برای کاشت ناخن استفاده می‌ کنند و تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد از آن‌ ها کاشت ژل دارند.
      • دستگاه مخصوص این روش از کاشت ناخن ( UV dryer ) معمولا دارای اشعه ماورا بنفش بوده و برای پوست بسیار مضر است.
      • همانطور که گفته شد کاشت ناخن با ژل ظاهری ظریف و طبیعی دارد. اگر به هردلیلی نیاز به برداشتن کاشت ناخن داشته باشید حذف این ژل از روی ناخن کاری وقت گیر و سختی خواهد بود و ممکن است این فرآیند باعث ضعیف شدن ناخن نیز شود.
      • برای برداشتن کاشت ناخن با ژل حتما باید به سالن‌ های مخصوص مراجعه شود و این کار توسط تکنسین ناخن انجام شود و به هیچ عنوان نباید این کار را در خانه انجام داد.

      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش كاشت ناخن با ژل, كاشت ناخن با ژل, هزينه كاشت ناخن با ژل , ابزار هاي كاشت ناخن با ژل, آموزش كاشت ناخن,
      تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت: 2:17
      بازدید : 237

      آموزش کاشت ناخن با ژل قسمت چهارم

      ۷ مرحله آموزش کاشت ناخن با ژل

       

      اصولا کاشت ناخن با ژل را می توان با استفاده از تیپ، فرمر و یا فیبر ها انجام داد که در این مطلب مراحل آموزش کاشت ناخن با ژل را با بهره گیری از فرمر به شما آموزش می دهیم.

      مرحله اول آموزش کاشت ناخن با ژل : مانیکور خشک و زیرسازی

      تقریبا در تمامی کارهای اساسی مربوط به کاشت ناخن این مرحله مشترک است. در حقیقت قبل از هر گونه کاشت و یا ترمیم ناخن بایستی مانیکور خشک و زیرسازی انجام گیرد. برای این کار با استفاده از عقب زن پوست ها را عقب می زنید و سپس با سرسوهان اشکی مانیکور، کوتیکول های موجود را از سطح ناخن جدا می کنید. برای زیرسازی نیز با سرسوهان کاغذی نرم سطح ناخن را خراش می دهید. به خاطر داشته باشید هدف خراش دادن سطح ناخن است و به هیچ عنوان قصد آسیب به کراتین ناخن را ندارید. توجه کنید که اگر در مرحله خراش دادن سطح ناخن، ناخن نازک شود و یا به کراتین آن آسیب برسانید امکان نچسبیدن مواد کاشت روی ناخن وجود داشته و به هرحال سطح ناخن دچار عوارض نامطلوبی می گردد. در ویدئو این مرحله آموزش داده شده است.

      مرحله دوم آموزش کاشت ناخن با ژل : بیس کات و نصب فرمر

      بعد از اتمام مانیکور خشک و زیرسازی صحیح، نوبت به استفاده از ضدقارچ و نصب فرمر می رسد.

      پس از نصب فرمر به صورتی که در ویدئوی زیر مشاهده خواهید کرد، بایستی بیس کات را روی سطح ناخن بزنید و پس از آن ناخن را در دستگاه یو وی قرار دهید. دقت کنید که بیس کات را پیش از نصب فرمر نیز می توانید بزنید.

      مرحله سوم آموزش کاشت ناخن با ژل : صدف سازی ناخن

      در این مرحله، با استفاده از لایه نازکی از ژل مورد استفاده، برای ناخن یک صدف ساخته، قد و مدل ناخن را بر اساس نظر مشتری درست می کنید. همانطور که مشخص است گلدونی، گرد یا تیز بودن ناخن و همینطور اندازه ناخن در این مرحله توسط مشتری معین می شود. بعد از این مرحله دست را داخل دستگاه یو وی قرار داده و حدودا ۶۰ ثانیه تا خشک شدن ژل صبر می کنید. در ویدئو مرحله صدف سازی ناخن به صورت عملی آموزش داده می شود.

      مرحله چهارم آموزش کاشت ناخن با ژل : موادگذاری

      پس از آنکه دست از داخل دستگاه یو وی خارج شد و صدف ساخته شده سفت شد، نوبت به موادگذاری می رسد. دقت کنید که در این مرحله شما می توانید فرمر را از ناخن جدا کنید و در عین حال هم اجباری برای اینکار وجود ندارد. در حقیقت فرمر به شما کمک می کند که اندازه تمامی ناخن ها را یک دست و منظم اجرا کنید. پس از آن در این مرحله مقدار بیشتری از ژل را برداشته و روی ناخن می گذاریم.

      محلی که این بار ژل قرار می گیرد، نزدیک به ریشه ناخن می باشد و پس از آن با قلم، آرام آرام شروع به عقب زدن ژل می کنید. پس از این کار نیز با حرکت های نرم ژل را با استفاده از قلم روی تمام سطح ناخن می کشید. به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه نباید زیر ژل حباب های هوا ایجاد شود و در صورت مشاهده حباب حتما با استفاده از قلم آن را از میان بردارید.

      مرحله پنجم آموزش کاشت ناخن با ژل : سوهان کشی اولیه

      بعد از آنکه ژل خشک شد و دست را از دستگاه یو وی خارج کردید اگر تا این مرحله فرمر را از ناخن جدا نکرده اید هم اکنون وقت جدا کردن آن فرار رسیده است. پس از جدا کردن فرمر با استفاده از پد آغشته به کلینزر، چسبناکی سطح ناخن را از میان می برید.

      حال نوبت به سوهان کشی رسیده است.

      اول ژل های اضافی اطراف ناخن را با استفاده از سوهان دستی می گیرید و سپس با استفاده از سرسوهان الماسه، ناهمواری های سطح ناخن را از بین می برید. در ویدئو این مرحله آموزش داده شده است.

      مرحله ششم آموزش کاشت ناخن با ژل : دورگیری

      مرحله بعدی دورگیری است.

      اگر تا حد امکان به درستی ژل را روی ناخن گذاشته باشید این مرحله خیلی ضروری نیست و به آن کمتر نیاز پیدا خواهید کرد. اما به هر حال بعضی مواقع ژل به اطراف ناخن و روی پوست شره می کند. شما بایستی حتما آن را از روی پوست جدا کنید چرا که اولین عامل هوا گرفتن کاشت با ژل همین امر می باشد و شما با این کار از بلند شدن زود هنگام ناخن جلوگیری می کنید. بنابراین سعی کنید قبل از قرار دادن دست در دستگاه یو وی و خشک شدن ژل در صورت مشاهده ژل روی پوست آن را تمیز کنید.

      مرحله هفتم آموزش کاشت ناخن با ژل : سوهان کشی نهایی و اتمام کار

      در حقیقت بعد از دورگیری کار شما آماده است و وقت آن فرار رسیده که با یک سوهان دستی، فرم دهی لازم را انجام دهید و در صورت مشاهده ناهمواری در سطح ناخن می توانید با همان سوهان دستی یا سر سوهان کاغذی سطح ناخن را صاف کنید و پس از آن برای ایجاد سطح صاف و صیقلی نهایی ناخن، بافر را به گونه ای که در ویدئو مشاهده می کنید روی سطح ناخن بکشید


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش كاشت ناخن با ژل, كاشت ناخن با ژل, هزينه كاشت ناخن با ژل , ابزار هاي كاشت ناخن با ژل, آموزش كاشت ناخن,
      تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت: 2:17
      بازدید : 213

      آموزش کاشت ناخن با ژل قسمت سوم

      ابزارهای مورد نیاز برای آموزش کاشت ناخن با ژل

      ابزار مورد نیاز برای آموزش کاشت ناخن با ژل با توجه به نوع کاشت متنوع است اما ابزارهای اصلی در تمامی کاشت های با ژل عبارتند از:


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش كاشت ناخن با ژل, كاشت ناخن با ژل, هزينه كاشت ناخن با ژل , ابزار هاي كاشت ناخن با ژل, آموزش كاشت ناخنآموزش کاشت ناخن با ژل قسمت اول,
      تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت: 2:17
      بازدید : 236

      آموزش کاشت ناخن با ژل قسمت دوم

      انواع کاشت ناخن با ژل

      برای فراگیری آموزش کاشت ناخن با ژل لازم است تا با انواع آن آشنا شوید:

      • کاشت ناخن با پلی ژل (کاشت ناخن تیوپی)
      • کاشت ناخن با ژل کاسه ای (کاشت ناخن با ژل بیلدر)
      • لمینت ناخن

      کاشت ناخن با پلی ژل (کاشت ناخن تیوپی)

      پلی ژل نوعی از ژل است که به صورت تیوپی و در رنگ های مختلف(کریستالی-هلویی-نود-سفید-صورتی و…)در بازار یافت می شود.

      در کاشت ناخن با پلی ژل یا کاشت ناخن تیوپی بیشتر از قالب کاشت ناخن استفاده می شود، اما با استفاده از فرمر و تیپ هم می توان این کاشت ناخن را انجام داد.

      کاشت ناخن با ژل کاسه ای (کاشت ناخن با ژل بیلدر)

      مراحل کاشت ناخن با ژل کاسه ای یا ژل بیلدر مانند مراحل کاشت ناخن با پلی ژل می باشد.

      تنها تفاوت در مراحل مواد گذاری می باشد. ژل کاسه ای حالت شل تر و کشسانی تری از پلی ژل دارد که این امر باعث می شود مواد گذاری متفاوت و سخت تر باشد. در این کاشت برای بلند کردن قد ناخن می توان از تیپ های جدید که تیپ های فیبری نامیده می شود استفاده کرد. حرکات قلم در مواد گذاری این نوع کاشت ناخن بسیار مهم می باشد.

      لمینت ناخن

      یکی از روش های راحت جهت زیبایی ناخن ها، لمینت کردن است.

      کاور کردن یا لمینت ناخن راه حل مناسبی برای زیبا شدن و استحکام ناخن ها می باشد.

      افرادی اگر از فرم ناخن خود راضی هستند و فقط با شکستن آن مشکل دارند می توانند با استفاده از این روش ناخن هایی بلند و مستحکم داشته باشند. فرق اصلی که لمینت با ژلیش دارد اول در استحکام بیشتر ناخن در لمینت است و دوم اینکه در ترمیم نیازی به پاک کردن کل مواد از روی ناخن نیست.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش كاشت ناخن با ژل, كاشت ناخن با ژل, هزينه كاشت ناخن با ژل , ابزار هاي كاشت ناخن با ژل, آموزش كاشت ناخن,
      تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت: 2:17
      بازدید : 251

      آموزش کاشت ناخن با ژل قسمت اول

      آموزش کاشت ناخن با ژل یکی دیگر از مهمترین آموزش ها در زمینه آموزش کاشت ناخن می باشد. امروزه با توجه به استقبال مشتریان، کاشت ناخن با ژل دارای طرفداران زیادی است. این استقبال دو دلیل عمده دارد و از دلایل اصلی آن می توان به عدم استفاده از لیکویید اشاره کرد، بنابراین در آموزش کاشت ناخن با ژل، دیگر از بوی نامطبوع و تند لیکویید خبری نیست؛ و دلیل دوم نیز این است که این نوع کاشت به علت انعطاف پذیر بودن ناخن کاشته شده، دوام مناسبی دارد و دیرتر دچار شکستگی می گردد. بنابراین با توجه به محبوبیت این نوع کاشت ناخن، به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را که یکی از کاملترین و کاربردی ترین آموزش کاشت ناخن با ژل می باشد را مطالعه فرمایید.

      انواع ژل ها

      انواع مختلف ژل در بازار موجود است که می توان به لمینیت، پلی ژل ها و ژل های بیلدر (در دو نوع هارد ژل و سافت ژل) اشاره کرد. همانطور که در آموزش کاشت ناخن با پودر اشاره شد، ژل ها نیز همانند پودرها رنگ های مختلفی دارند که می توان به رنگ نود، هلویی، صورتی، کلیر و سفید گچی اشاره کرد. تنوع رنگی ژل تا حدی زیاد است که در بازار حتی ژل ها با رنگ های مختلف نیز یافت می شوند.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : آموزش كاشت ناخن با ژل, كاشت ناخن با ژل, هزينه كاشت ناخن با ژل , ابزار هاي كاشت ناخن با ژل, آموزش كاشت ناخن,
      تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت: 2:17
      بازدید : 208

      آموزش کاشت ناخن با پودر قسمت چهارم

      مراحل آموزش کاشت ناخن پودري

      مراحل کاشت ناخن با پودر | نيل آکادمي

      مرحله اول : زيرسازي

      براي داشتن کاشتي مناسب زيرسازي صحيح بسيار مهم است که در مطلب آموزش کاشت ناخن توضيح کامل داده شده است. زيرسازي يعني آماده کردن صدف ناخن براي موادگذاري.

      اولين قدم براي زيرسازي، مانيکور خشک است. مرحله بعد برداشتن کوتيکول ها از روي سطح صدف ناخن مي باشد که اول با استفاده از سوهان برقي اين کار انجام مي شود. مرحله اخر در مانيکور خشک استفاده از نيپر و بريدن پوست هايي است که در طول مانيکور از سطح ناخن جدا شده اند.

      حال در ادامه مرحله زيرسازي به خراش دادن سطح ناخن مي رسيد. در همين ابتدا گوشزد مي کنيم که منظور از خراش دادن سطح ناخن، نازک کردن صدف ناخن نيست! در حقيقت هدف از اين کار صرفا ايجاد خراش هايي سطحي است که در چسبندگي و درگيري بيشتر مواد با سطح ناخن به ما کمک کند و هدف بعدي هم پاکسازي سطح ناخن از هر گونه چربي مي باشد. 

      مرحله دوم : تيپ گذاري

       براي تيپ گذاري در کاشت پودري ابتدا بايستي سايز مناسب تيپ را انتخاب کنيد. دقت کنيد تيپ نبايد از ناخن شما بزرگتر و نبايد از آن کوچکتر باشد. اگر تيپي که دقيقا سايز ناخن باشد پيدا نکرديد مي توانيد تيپي که فقط کمي بزرگتر از ناخن باشد را انتخاب کنيد و اطراف آن را با سوهان دستي جمع کنيد. تيپ انتخاب شده بايستي به سطح ناخن چسبانده شود.

      مرحله سوم : موادگذاري

      در مواد گذاري مي توانيم از دو نوع قلم استفاده کنيم. يکي از آن ها قلم وان بال و ديگري قلم تخت مي باشد. تفاوت استفاده از اين دو نوع قلم در نوع موادگذاري روي ناخن مي باشد. در اين مرحله مواد را نه آنقدر نازک بگذاريد که در مرحله سوهان کشي کل مواد تراشيده شود و نه آنقدر ضخيم که مجبور به سوهان کشي طولاني شويد و ناخن مشتري دچار پله شود. 

      مرحله چهارم : سوهان کشي

      با استفاده از سوهان، ناهمواري هاي سطح ناخن را از بين ببريد. سپس دورگيري ناخن را انجام دهيد. نهايتا شکل نهايي سطح ناخن را ايجاد کنيد. دقت کنيد که جاي رد سرسوهان دورگير را هم از بين ببريد. پس از تشکيل شکل نهايي ناخن، فرم دهي ناخن را انجام دهيد.

      مرحله پنجم : از بين بردن ناهمواري هاي احتمالي

      در اين مرحله ناهموار هاي احتمالي که از مراحل قبل باقيمانده باشد را از بين ببريد.

      مي توانيد ويديوهاي آموزش گام به گام مراحل کاشت ناخن با پودر را مشاهده نماييد.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : کاشت ناخن, آموزش کاشت ناخن با پودر, کاشت ناخن با پودر, ابزارهای کاشت ناخن, هزینه کاشت ناخن, روش های کاشت ناخن ,
      تاريخ : يکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت: 19:21
      بازدید : 207

      آموزش کاشت ناخن با پودر قسمت سوم

      روش شناسايي ليکوييد مرغوب از ليکوييد نامرغوب در کاشت پودري

       

      روش شناسايي ليکوييد کاشت مرغوب از ليکوييد نامرغوب | نيل آکادمي

      ليکوييد مرغوب بايد شفاف باشد و بوي خيلي تندي ندارد. رنگ ليکوييد که معمولا بنفش ياسي است نشان دهنده سالم بودن و خالص بودن ليکوييد بوده و تناليته ياسي آن به منظور جلوگيري از زردي ناخن مي باشد. در قانون رنگ ها، هرجا دو رنگ مکمل با هم ترکيب شوند توليد رنگ خاکستري مي کنند. رنگ بنفش مکمل رنگ زرد است و با ايجاد رنگ خاکستري به علت خنثي بودن، رنگدانه خاصي به ناخن نمي دهد و از زرد شدن ناخن جلوگيري کرده و باعث شفافيت بيس ناخن خواهد شد.

      ابزارهاي مورد نياز براي آموزش کاشت ناخن پودري

      1. پودر کاشت [صورتي (pink) يا شفاف (clear)]
      2. جا پودري يا گوده
      3. ليکوئيد
      4. پمپ ليکوئيد
      5. پرايمر ( چسب بين ناخن و مواد)
      6. لاک مانيکور
      7. ضد قارچ (براي جلوگيري از عفونت هاي قارچي)
      8. قلم پودر ( قلم تخت شماره 6 يا 8 )
      9. روغن (جهت سهولت در کار پوليش)
      10. تيپ (پايه کوتاه – پايه بلند – فرنچ – طرحدار)
      11. چسب ( جهت چشباندن تيپ)
      12. پوشر يا عقب زن
      13. نيپر يا گوشت گير
      14. کاتر سرگرد يا صاف يا هر دو  جهت کوتاه کردن تيپ
      15. ناخن گير
      16. بافر
      17. برق ناخن و لاک ناخن جهت طراحي و ديزاين ناخن کاشته شده

      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : کاشت ناخن, آموزش کاشت ناخن با پودر, کاشت ناخن با پودر, ابزارهای کاشت ناخن, هزینه کاشت ناخن, روش های کاشت ناخن ,
      تاريخ : يکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت: 19:20
      بازدید : 245

      آموزش کاشت ناخن با پودر قسمت دوم

      انواع پودر در کاشت ناخن

      براي شروع بهتر است با انواع پودر در کاشت ناخن آشنا شويد.

      پودر کلير يا کريستالي

      پودر کلير يا کريستالي در حالت خشک، پودري سفيد رنگ است اما پس از ترکيب شدن با ليکوييد کاملا شيشه اي و بي رنگ مي شود. اين پودر به هيچ وجه قابليت پوشانندگي و کاور کردن ندارد و هيچ رنگي هم ندارد، و سطح زيرين را با تمام جزئيات نشان مي دهد. اين نوع پودر اغلب براي پوشاندن کاشت هايي استفاده مي گردد که مايل باشيد جزئيات نمايش داده شوند و تغيير رنگ نيز نداشته باشند، اما سطح ناخن صاف و صيقلي باشد. مثلا در لايه آخر در کاشت گريم که وظيفه يکدست کردن سطح و ايجاد قوس را دارد استفاده مي شود.

      پودرهاي صورتي يا پينک

      اغلب اين پودر ها در حالت خشک به رنگ صورتي ملايم هستند، اما پس از ترکيب شدن با ليکوييد و پوليش شدن شفاف مي شوند و زمينه ملايمي از رنگ صورتي خواهند داشت. خاصيت پوشانندگي و کاور کردن ندارند و سطح زيرين را با جزييات نشان مي دهند و تنها با داشتن زمينه ملايمي از رنگ صورتي، حالتي طبيعي و شفاف به کاشت ناخن مي دهند.

      اين پودرها معمولا براي کاشت هاي ساده استفاده مي شوند تا نماي طبيعي ناخن حفظ گردد.

      • Sheer pink
      • deep pink
      • french pink
      • absolute pink

      پودر هاي کاور ( پوشاننده)

      پودرهاي کاور به 3 دسته “هلويي” “صورتي” و “کرم” تقسيم مي شوند. از نام اين پودرها مشخص است که پس از ترکيب شدن با ليکوييد و حتي پس از پوليش شدن کاملا حالت غير شفاف و پوشاننده دارند و اجازه نمي دهند چيزي از سطح زيرين آنها ديده شود. زماني که لازم است تا سطح زيرين کاملا پوشاننده شود و غير قابل ديد باشد از پودر هاي کاور يا پوشاننده استفاده مي گردد.

      پودرهاي رنگي

      اين پودرها از نظر ماهيت، کاملا مشابه پودرهاي اکريليک هستند و در تمامي تناژهاي رنگي وجود دارند و اغلب در تزيين و طراحي استفاده مي شوند.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها : کاشت ناخن, آموزش کاشت ناخن با پودر, کاشت ناخن با پودر, ابزارهای کاشت ناخن, هزینه کاشت ناخن, روش های کاشت ناخن ,
      تاريخ : يکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت: 19:20
      بازدید : 208

      صفحات وب